hejj

har haft musik vi spela ukelele typ jaja men imorgon börjar jag 9 och slutar 13.30 då går jag till oliwia ses

Ny design

Hej som ni ser har jag fått en ny design av tova. Visst är den snygg

Sådär dag

Hej den här dagen har varit sådär den kunde ha varit bättre. iaf ikväll ska jag göra en jätte god desärr lägger upp bilder sen

Nej

Oliwia åkte till london igår jag som ville se henne aja ser henne senare. Iaf åker hon ytill london honska shoppa jätte mcke

hihihih

Jag är så sjuk att jag ine kommer  gå till skolan på hela veckan tråkigr

sjuk:(

Hej jag är sjuk jag har 38 g feber. Jag tror att jag blev sjuk efter loppisen ni vet ju att jag hade för tunna skor jag tror att jag blev sjuk av det.

Loppis

hej loppisen gick jätte bra och vi sålde mycke det var den bra nyheten men den dälifa var att jag tog för tunna skor så jag frös jätte mycke om mina tår

glömde

hej hej

idag ska jag ta fram saker till loppisen. Och jag hoppar att ni kommer. ses skrivar mer sen

Jag vill

Hej jag fyller år under påskveckan och ska börja skriva min önskelista. just nu elr vad tycker du kommentera

hej hej

idag har jag haft studiodag så jag är ledig

Tja

Tja det är jätte bra att jag får fler läsare. Idag har jag kommit hem till Oliwia. Imorgon är jag ledig det är typ studio dag typ. Men iaf hade vi svenska läxa jag tror jag klarade det men är ej säker.
Kramizzr

Loppis

Här kommer mer fakta om loppisen på lördag. Vi kommer att stå i hörnet på Birkagatan och Rörstrandsgatan kl.12.00-16.00 kom gärna
/ Maya <3

hej hej

sry att jag inte har bloggat på länge men nu ska jag blogga mer iaf har det varit en vanlig vecka. På lördag har min klass loppis och ville bara säga att om ni vill komma så kom gärna och jag kommer vara där så ni kanske kommer att se mig där.

Hej hej

jag tycker det är dåligt att att värden kommer gå under när jag typ är 20000000900e30000000000000000000000000
år vad tycker du

God Natt <3

ska sova men ville bara säga att ni kan gärna skriva kommentarer om det jag skriver nu okej.
Jag har bara en liten fråga till er här är den Ja vill veta veta vad ni tycker om röstningen i melodifestevalen 2011 tyckte ni att Eric skulle vinna elr någon annan skriv vem du tycker ska vinna

Idag

Hej idag har jag, Hannah och pappa ätit lunch med farmor. vi åt på prinsen i city. Och ett tips om ni ska äta där så måste ni ha pengar för maten är dyr vi var bara 4 pers som åt och det kostade 1 500. Men det var god mat sen köpte vi godis

Fredag Yippy

Yippy idag är det fredag  jajajajajajajajajajajajaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  iaf var jag hemma idag igen tydligen gjorde det ett prov jag vill inte göra  det ses ska ha fredags mys
'

glömde

hej jag kom på att jag glömde att ta ner veckans skvaller nu kommer det

Miley sur på papparatzzi

MILEY SUR PÅ PAPPARATZZI igen

Oj jag vill inte bråka med Miley

hej hej

kanske ska jag gå till skolan ion får se ses

Inte igen

Hej jag är sjuk igen. Jag har hosta och snuva. Det är så jobbit att vara sjuk. Ja jajajajajaja det är inte mitt fel. Iaf skriver mer sen

i torsdags

Hej kom hem i torsdags kväll det var jätte sent. iaf har jag hart det jätte bra på gran canaria. Här är min dagbok till resan:
Torsdag: Idag landade vi med flygplanet. Sen åkte vi buss till hotellet. Sen checkade vi in och fick band på oss för vi hade all inklusive. Men i all fall efter det badade vi och solade vi på hotellets aqualand. Sen åt vi middag.
Fredag: Idag har vi också badat och solat. Efter det gick vi till havet och åt lunch. Men vi badade inte i havet för det var röd flagga och stora,höga vågor. Sen badade vi i poolen igen. Sen åt vi middag som vanligt.
Lördag: Idag åkte vi till Puerto de Mogán. Och badade och solade. Sen träffade vi pappas morbror Jan eller Bobo som vi kallar honom. Men i alla fall åt vi lunch tillsammans.
Söndag: Idag har jag badat och solat igen. Jag åkte alla rutchkanor. Även den vita och den gröna. Det var jätte kul. Men när  jag åkte den gröna flög jag lite. Men det var kul än då. Efter det så spelade vi mini golf och som vanligt förlorade jag.
Måndag:Idag har jag badat och solat vid poolen. Sen åkte vi till Puerto de Mogán och kollade på saker och ätit middag. Jag köpte också en väska jag blev jätte nöjd.
Tisdag: Idag åkte vi till Puerto Rico, Puerto de Mogán och Mogán. I Puerto Rico gick vi och shoppade. I Mogán skulle vi äta middag. Men det var stängt så vi åkte till Puerto de Mogán och åt där istället. Vi badade också i aqualandet och poolen.
Onsdag: Idag har jag,mamma och Hannah badat i Puerto de Mogán. Och där träffade vi Julius familj. Men i alla fall shoppade vi också där. På kvällen bowlade vi och jag vann två gånger. Om ni undrade varför pappa inte var med. Så var det för han vandrade i bergen. I måndags och idag.
Torsdag: Idag åkte vi hem till Sverige. Resan gick jätte bra.
Det var min resa ses

hej

hej skypar med Cassie skrivar mer om resan sen jag är på fel data  skrivar imorn