SKIT oxå

Har inte bloggat så mkt  på den senaste tidan MEN NU LOVAR JAG ATT BLOGGA !!!!
SÅÅ,...... Men idag är jag bara hemma och slappar men imorgon ska jag träffa tova och lydia vi ska göra ngt roligt
Men på onsdag kmr jag åka tilll spanien och vara borta en vecka så jag kmr inte att blogga men om jag hittar en dator på hotellet bloggar jag så klart! men nu facebookar jag som vanligt hehe är typ BEROENDE av fb!! men nu ska jag nog göra ettt inlägg om veckans låt!! och p.s Städerskan tar hur lång tid på sej som helst!!!!
Tips på bloggar:
www.towi.se
www.makeuptilda.blogg.se
www.hejjcassie.blogg.se
www.tinkersmilla.blogg.se
www.annapannatjej.blogg.se
www.beginelife.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0